.

Mamselamsen

onsdag, oktober 29, 2008

Puh.... UPPDATERAD!

Sitter här träningsklädd och försöker uppbåda lite energi för att ta mig till Friskis och Svettis och dra igång igen. Jag har låtit latmasken invadera min kropp de senaste veckorna och det känns urjobbigt att börja med "hurtbullandet" från början igen.
trött

F*n.... men är det något jag är, så är det envis. Den där "latus maskus" ska genom excorsism drivas ut idag, på gåbandet och curlmaskinerna... om jag så dör på kuppen.

Over and out/Mamselamsen


Uppdaterad.
Hahaha... ingen inomhusträning idag! Genom långa och djupa diskussioner med Stephan, kom jag fram till att ett par timmar över stock och sten i skogen gör mer susen än att gå på ett gåband. Ryggträningen får jag genom att hela tiden böja mig framåt och knipsa av de små svamparna.

Träna inomhus, gör jag när alla "trattisar" har ätits upp av Farbror Frost.

Så jäkla skönt att slippa promenera utan att komma någon vart. :-)

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Fin hund! Han/hon sover gott! Det hade jag också behövt göra men känner att tid saknas. Ha det bara fint , kram Fredrik.

3:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Här finns en till som skulle behöva komma igång med träning.... men.... jag liknar nog mer kompisen där i soffan! ; ))
/Janne

5:43 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Klokt av er att gå ut skogen! Då fick ni ju frisk luft istället för svettdito på gymet! ;-)

Hittade ni någon svamp?

8:10 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fredrik: Dito!

Gardenlife: Visst är det trögt?

LG: Om vi hittade svamp? Hahaha... du ska bara se sen när jag lägger upp bilden.

9:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka