.

Mamselamsen

onsdag, oktober 29, 2008

Jag har glömt bort Idol.... hm, konstigt.

Jag har nästan glömt bort det programmet.... sitter inte ens stensäkert bänkad vid TV:n denna omgången... jag som brukade vara på gränsen till besatt. Vad beror det på?

1. För att det är rätt avslaget i år... ingen som jag direkt gillar är kvar?
2. Eller är det bara för att jag är ovanligt bitter för att Camilla (länk) blev sågad vid fotknölarna som alldeles för mycket "country"?

Fast när man läser vad Lars har skrivit på sin blogg, var det nog bra att Millan var för mycket "country". Och så här mycket bryr hon sig själv. :-)
Camilla trött1

Over and out/Mamselamsen


BTW! Som många har sett läggs nu de sista händerna på hennes album i USA.... de sista körerna spelas förmodligen in i veckan.... sen är det "bara" mixning och mastring kvar. (För det Ni kan höra på hennes Myspacesida är ju trots allt bara pre-pre-production eller liveinspelningar.) När det är gjort, kommer den stora utmaningen här i Sverige.... hon behöver ett distributionsbolag och en cool promotor. Och det är inte det lättaste, för är det ingen som gillar hennes musik och vågar satsa på den, kanske det bara blir jag som spelar musiken. :-)

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Tittade faktiskt i fredags för första gången...men det var mest för sensationlystnad..var ju bara för att kolla in Katrin..

Jag litar stenhårt på att du säljer Camillas skiva här på bloggen..Då köper jag :)

10:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Jag kommer INTE att sälja skivan. Den grejen gör jag inte om efter att jag distribuerade "Better place" till tusentals människor... gick in i väggen och blev sjukskriven i över ett halvår.

Men du kan ju göra det... du får 5 öre per skickad skiva. :-D

10:33 fm  
Blogger Unknown tycker...

Attans... ;)

10:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka