.

Mamselamsen

torsdag, september 18, 2008

Jag sprutar idéer omkring mig... och folk blir så trötta.

Förmodligen är jag inne i ett stim just nu... har hur många idéer som helst, som med blixtens hastighet far genom hjärnan... om allting. Det är så många att jag varit tvungen att dra fram ett Worddokument och skriva ner dem.... minnet Ni vet. :-)

Här är en bit av listan. Jag har maskerat den... för annars skulle Ni säkert sno mina idéer. :-)
Lista
Undrar hur det kommer sig... just nu? För den mesta av tiden, brukar hjärnan vara helt blank... bara inställd på typ mat och sömn. Kalla mig gärna Skalman.

De flesta idéerna är intill idiotins gräns, vansinniga. Men jag har lärt mig genom åren, att det är de mest vansinniga grejorna som kan bli de bästa.... ibland i alla fall.

Har börjat fundera på om jag inte är smått schitzofren.... jag kan nämligen brainstorma med mig själv. :-D

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

men det låter ju hur bra som helst, det bästa idéer är ibland så eneklt och det gäller bara att komma på dom. Hoppas du avslöjer något när det visar sig att det fungerar, jag håller tummarna, om jag just nu inte själv håller på med en av mina galna ideér.

11:17 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag lovar att avslöja... en av dem kanske det sätts fart på idag.... kanske... fast det är bara en liten idé. :-)

11:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka