.

Mamselamsen

onsdag, september 17, 2008

Jag en besserwisser... toujours!

Hade tänkt att skriva ett långt inlägg om finanskrisen i USA och klappa mig själv på axeln över att ha varit så "framtidsskådande" att jag drog mig ur allt som hade med aktier, fonder och liknande för ett år sedan.... och inte förlorat en krona. Men nä.... kanske inte så kul för Er som fortfarande har Era pensionspengar och annat sparande som "sitter fast".

Men klappar mig, det gör jag... i hemlighet... gömd bakom skärmen.

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Grattis. Dina pengar har förlorat 4,3 % i värde.

11:09 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Kom igen om ett halvår.

11:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Förresten Anonym... de har stigit med 4,75% på banken. :-)

5:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Troligtvis har en sur börs smittat av sig på den anonyme, som fått en ganska sur attityd.

1:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Finansflingan: Fööörmodligen. :-)

5:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka