.

Mamselamsen

tisdag, september 16, 2008

Blir lite full i skratt när jag läser mina inlägg här nedanför.

Tänk att det krävdes att bli utbränd och "gå in i väggen" för att komma underfund med detta.

Faktum är att jag inte "gick in i väggen" för två år sedan... jag sprang. Jag sprang så helvetes fort in i den, att den rasade... och när jag efter ett jäkla kämpande och klättrande tagit mig över alla rasmassorna, uppdagades ett nytt "tänke" på andra sidan... fast det tog ett tag och jag hade god hjälp av mina "sherpas", som hjälpte till att bära min tunga ryggsäck... ryggsäcken som blev lättare och lättare vartefter vi klättrade och till slut kunde jag skicka hem dem... jag orkade bära min ryggsäck på egen hand.

Idag är är den förhållandevis lätt... inte lika fylld med onödig skit, som den var för två år sedan.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Oh, vad jag känner igen dina ord här. Och även om jag mådde riktigt j**ligt till i våras så vill jag inte vara utan den tid som kom efter väggbesöket. Mycket gott har kommit ut från det riktigt hemska, helt klart.

Ibland är man tydligen så trög att nån måste slänga en vägg i huvudet på en för att man ska fatta... *S*

9:05 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Tess: Exakt!

/Mamselamsen

10:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka