.

Mamselamsen

onsdag, september 17, 2008

Jag "manáschrar" vidare.

Millan har lagt upp en "gammal" goding på sin Myspacesida igen.

Taken for granted. (länk)


Hundvalp1
De av Er som har följt min blogg, vet ju att Camilla hade en skithög till pojkvän under ett år i USA... ett riktigt as! Denna låten handlar om honom... som många andra av hennes låtar gör.

Stephan och jag var i Hollywood när Millan framförde "Taken for granted" första gången inför publik... snacka om att sjunga med känsla. Tårarna sprutade genom hela låten.... och det blev stora ovationer efter det uppträdandet. (Jag har det på film)

Vad gäller den där pojkvännen... Stephan och jag visste inte vad som hände bakom de stängda dörrarna... som det brukar vara vid psykisk och fysisk misshandel.. Men hade vi fått reda på det.... då jävlar hade vi tagit första flyget över och förmodligen slagit ihjäl honom. Men nu behövde vi inte det, för Millan fick styrkan att kasta ut honom på egen hand. Och vi vet inte ens om han lever idag.... sist vi hörde något var det jäkligt mycket droger och grejor inblandat i det hela... och om ryktet talar sant, var det även manlig prostution med i spelet. Men... vem fan bryr sig? Jag säger det uttryck som denna kille ofta slängde omkring sig. KARMA!

Hur som helst.... Millan mår ju har bra som helst idag... men lyssna på texten på "Taken for granted" och även "Rain on my parade"... så fattar Ni hur hon hade det under ett år i Hollywood. Lite som "före" och "efter".

Over and out/Mamselamsen, mamma


Uppdaterad.
Mot all förmodan tittade jag på Idol igår. Jag gillar fortfarande inte upplägget med att TV4 tar fram och förnedrar folk framför hela svenska folket. MEN... jag gillar juryn! De är inte så utstuderat elaka som den förra var. Dessa ger klar och relevant kritik. Framför allt gillar jag Anders Bagge! Han må vara hård som stål inom sitt arbete, men jag tycker mig se en väldigt snäll och känslig människa bakom "jobbmasken". Jag hoppas det i alla fall.

2 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Men shit...jag hade inte kunnat säga det bättre själv..
Men inget ont som inte för något gott med sig.

Puss.

11:12 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jupp.... K A R M A ! =)

11:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka