.

Mamselamsen

torsdag, augusti 28, 2008

Far åt pipsvägen!

Friskis
Jag hoppas inte att Ni ramlade av stolen nu. Jag har gjort det! Är på väg att bli en friskare och svettigare människa.

Nu ståtar ju inte Nybban med något fancy shmancy SATS.... så det fick bli det näst bästa och jag hoppas att SATS-Camilla är djävulskt stolt över mig.

Nu jäklar ska det tränas framför allt mage och rygg... det är det som mest behöver stärkas. Fast egentligen behöver hela min geléartade kropp det... och det ska den. Till jul är jag hård och stark som armerad betong.

Börjar imorgon, för idag har jag redan fått en rejäl genomkörare. Stephan tog ut mig på en galen turbopromenad, med svidande underben som resultat.

Over and out/Mamselamsen, fabfierce

2 Kommentarer:

Blogger Mayumi tycker...

Jag är själv nyutbildad Friskisledare och hade äran att gå samma kurs i våras med två tjejjer från Nybro :) Du kommer att bli väl omhändertagen på Friskis där kan jag lova :) Lycka till med träningen!!

9:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mayumi: Jag vet att de är jättetrevliga på F&S.Fast jag kommer endast att ta mig an styrketräning.

8:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka