.

Mamselamsen

tisdag, augusti 26, 2008

Flashback av gigantiska mått.

Har TV:n på i bakgrunden... "Gómorronprogrammet" på Fyran.... lyssnar lite förstrött och plötsligt hör jag en massa låtar som gör att jag blir tjugo år igen. "Tycker om dig... vill aldrig vara utan dig, men....." Jag skrålar och jag sjunger... med en rätt sprucken stämma.

Jag är tjugo igen och snyggast i hela världen... är ute med mitt band... far land och rike runt och spelar dansbandsmusik. Scheeezus, det var tider det!

Jag far inte runt lika mycket nu för tiden.... men jag är fortfarande snyggast i hela världen.
Snygging
Bara så Ni vet. (OBS! Det är nu Ni ska skriva "Gaaah... vill se ut som du..." "Nice" ... "Fabulous")

Over and out/Mamselamsen, med en viss tendens till hybris.

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Säger bara WOW!!!!!

*ruskigt avundsjuk nu*

Du är för underbar!!

2:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

hahahahahaha Jag älskar dej...

Ehh lät lite konstigt kanske..men vafan du vet vad jag menar....

:)

2:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Man måste i alla fall få säga det dädr om sej själv!!!!!

3:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

"gaaah"..."vill se ut som du" *vad var det mer då? Jo.." Nice"
He he. Coola brillor. Såna vill jag också ha. Jo, det är sant. ;-D/ Linda

5:30 em  
Blogger PGW tycker...

Nice! Fab! :-)

6:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jomenvisst är du vacker. Och smal. Fast jag vill inte ha brillerna! och så har jag en skön själ...;-)

6:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Haha.... jag veeeet... jag ÄR snyggast i hela världen.

Dock är inte glasögonen mina egna.

8:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tycker om dej vill alltid vara nära dej, men vet ju ändå....
Love U/Tina

11:29 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Kul att titta in här ibland och se att du är dig precis lik.... hehee...:) Himla snygg alltså!

5:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Jag, för hur tiden än går, så är jag alltid jag.

Snygg alltså. :-)

10:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka