.

Mamselamsen

tisdag, augusti 26, 2008

Vilket hundgöra!

Nu säger de att jag som katt ska börja banta. Vad är det för jäkla skönhetsideal som jag ska behöva leva upp till? Alltså jag är inte ute efter size zero... jag älskar mig själv som jag är. Snart tycker de väl att jag ska fettsuga mig också. Men nä.... för sånt hundgöra håller en sådan stilig katt som jag inte på med. Det överlåter jag på de "brattsiga" dvärgpudlarna och chihuahuorna med designerkläder, i Stockholm... Ni vet... de där som alltid blir burna. Stackars satar, som aldrig får lära sig att stå på egna ben!

Jag är nämligen vacker på både utsidan och insidan.
Ellsa på rygg
Och vig!
Elsa vig1 liten

Mjaaaaoooo..... Elsa, med catpower

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag har länge beundrat den kattens hållning.

3:37 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Den katten har stil.....precis som sin matte! :-)

4:20 em  
Blogger PGW tycker...

Ååh yoga-katten! :-)

6:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tanten: Vi också.

LG: :-D

PGW: Japp... hon har mer sinnesro än vanligt.

8:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

HA HA HA!

Same same but different.

3:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Hahaha... varför GÖR de så?

10:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka