.

Mamselamsen

torsdag, augusti 28, 2008

Jag tror jag såg en mördare igår.

Satt en stund på balkongen och såg en karl som släpade på en stor svart sopsäck.... den var jättetung och liksom hängde ner på var sida om hans armar. Jag nästan anade de döda benen och huvudet i säcken. Han såg kolossalt konstifik ut när han lade ner den svintunga sopsäcken på marken... vinkade hela tiden till ingen alls.... och gick runt runt säcken. Till slut kom det en bil och de stuvade in säcken i bilen.

Maskerar bilden lite.... så där som de brukar göra i kvällspressen.
Mörd liten
Jag tror vi har sopsäcksmördare i stan.... eller så har jag tittat alldeles åt helsike för mycket på TV4-fakta.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

tack för hälsningen i min blogg ;)

Ja du, i dagens läge vet man verkligen inte om det pågår något skumt eller inte. Jag menar de sker mer och mer "öppet" där och när man absolut minst anar det. Jag har börjat bli väldigt misstänksam om jag ser någon som verkar skumt ;)

Ha en bra dag!

1:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Quinna: Jag är av naturen en väldigt misstänksam människa... framför allt mot människor som är så där äckligt, läskigt trevliga... man möter dem ibland.

Galet? Mm... jag vet. :-)

3:55 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka