.

Mamselamsen

onsdag, augusti 27, 2008

Såååå typiskt!

Hade tänkt ta tag i min "deglekamen" idag med rask styrkepromenad ner till Svartbäcksmåla nu på morgonen. Men det ösregnar! Jaja, jag vet.... det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Men nu är jag bara begåvad med dåliga kläder, så det blir inget med det. Ska komma på något annat. Måste börja röra på mig och få lite fart på endorfinerna... har de senaste månaderna blivit segare än segast.
Lurvetussar liten
Fan!

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Du kan få köpa våran träningscykel som står och samlar damm och fungerar som klädhängare..

Cheap price just for you!!

Jag kör ner den ;)

10:19 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: DU! Jag har haft två... och alla samlade de damm. Sålde dem... DYRT! :-)

11:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka