.

Mamselamsen

torsdag, augusti 28, 2008

En fråga.

Hur många av Er har fått ett mail idag om hur trevlig och spännande Er blogg är.... och sen vill de att man ska göra reklam för deras ekologiska juice? För det måste ju bara vara en sorts spam.

Jag tänker då inte göra det. För det första, så dricker jag aldrig juice och för det andra, ska jag göra reklam för något ska jag förbaske mig ha betalt för det... och då räknar jag av ovan nämnda orsak inte in smakprov på juicen.

Punkt slut!

Over and out/Mamselamsen, inte helt puckad.


Uppdaterad
Fast skulle det finnas någon som vill skicka mig lite varuprover på Chanelväskor, Pradaskor, Rolexklockor och så.... så är det helt OK. Jag lovar att skriva vackra saker då. Kan även tänka mig att sälja min själ här på bloggen om det dök upp ett varuprov av en Volvo XC60 vid dörren... gärna prickig

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Inte jag... Snyft, jag som älskar juice! Hoppas de läser det här. ;-)

6:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jamen äpplejuice är gott. Från Hardanger.
VArför gillar du inte juice?

7:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Amanda: Synd att inte du fick det mailet då. :-)

Malou: Av princip dricker jag inte frukt... jag äter den.

7:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Håller med dig om det du skriver i uppdatering ;)

Ska det vara så ska det vara ordentliga grejor ;)

Ha en bra helg!

9:58 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Quinna: Jupp!

10:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka