.

Mamselamsen

onsdag, juli 16, 2008

Jag undrar om den kommer att bli färdig i år då?

Julduk
Började på den för fyra år sedan och varje gång jag har plockat fram den ur skåpet och börjat sy, har jag sagt: "Att i år ska den bli klar". Så även i år.

Och skulle den mot all förmodan bli klar... kan vi tacka Tour de France för det, för jag syr med samma frenesi som de trampar runt i Frankrike... och när de går i mål, stoppar jag in broderiet i påsen igen.... för att vid nästa start plocka fram det igen.

Så cykla på boys!

Over and out/Mamselamsen, osannolikt huslig

4 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Aha!!! Nu förstår jag! Det broderas stakar ;)

5:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Självklarrrrrt!

9:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

ja dom håller väl på att trampa en vecka till så du borde hinna en hel del. :-)

11:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

En senkommen kommentar från mig som kom hem från Danmark i natt.
Jag började på ett broderi -88 och blev klar -02. Ett stort yllebroderi m en tomte. Aptråkigt. Har inte ens ramat in det. :) LYCKA TILL!!!

4:45 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka