.

Mamselamsen

lördag, juli 12, 2008

Det är idag det kommer att ske!

Jag hittade en Trisslot som legat i plånboken i några veckor.... och jag vann!
Trisslott
Nu ska jag gå och lösa in den mot två nya lotter.... och det är jag kommer att få en massa TV-apparater, klöver och kryss.... och kamma hem alla de där miljonerna som gör att jag kan bjuda alla nära och kära på en sjujädrans resa. Och alla ska få varsitt rejält påfyllt Visakort.

Det är väl inte för mycket begärt?

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger Cicki tycker...

Grattis. Det är en alldeles perfekt önskan. Inser själv att det var ett tag sedan vi köpte någon lott. Jag antar att man måste köpa lott för att vinna nåt.....:-)

4:40 em  
Blogger gila tycker...

Självklart att du vinner :-)
Det gör jag varje gång....
Själv roar jag mig att nog ha tagit ett beslut som jag inte vet om jag orkar med...
Men utmaningar behövs så att man vet att man lever :-)

8:58 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka