.

Mamselamsen

fredag, juli 11, 2008

Det var väl då in i hel**te vad det regnar!

På utrikiska brukar man säga att det regnar "cats and dogs"... men jag kan berätta att här regnar det både hästar och elefanter just nu och det har jag inte tid med.... måste ju handla till ikväll... juh!

Fast visst, fortsätter det så här, kommer det att krylla av sommarkantareller om några veckor... på vårt superduperhemliga ställe, som inte ens Bert Karlsson känner till.

Appapp.... nu ser jag att det ljusnar vid krumelunten.... nu sticker jag.

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Härligt med regn, vatten är ju som bekant liv!

3:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag undrar om de miljoner kineser som hamnade under gigantiska översvämningar för några år sedan tyckte det. :-)

Har för mig att några hundratusen dog i detta livgivande vatten

3:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej!

Mitt namn är Frida och jag har äntligen, efter två års arbete, blivit klar med en bok som jag arbetat med. Jag har valt att göra boken på egen hand helt utan inblandning från förlag etc vilket också innebär att jag inte har tillräckligt med resurser för att marknadsföra boken. Den främsta målgruppen är tjejer och jag har därför letat upp en massa intressanta bloggar för att visa upp boken där. Anledningen till det är att jag vill se om det finns något intresse av den, jag har har nämligen inte tryckt den ännu och min fråga är därför om det är någon som tycker att boken verkar vara intressant så att jag vet på ett ungefär hur många jag kan trycka. Kolla gärna in länken och hör av er om ni tycker att den verkar intressant. Ursäkta ”reklamen”. Tack på förhand!
http://www.mattraningangest.se/

8:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ojojoj....vad det dök upp mycket reklam här. Men i och med att det är för en god sak, låter jag den vara kvar.

Gå gärna dit och titta... jag har gjort det, även om det sistnämnda är lite för sent för mig. :-)

10:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka