.

Mamselamsen

onsdag, juli 09, 2008

Jösses vad bra!

Som vanligt satt jag en stund på balkongen för att hålla koll på att ombyggnaden nedanför går rätt till. :-) Då fick jag se något, som gör att jag tror kommunen har lurat oss aprillo. Det blir ingen ny gata.... det blir något helt annat.

Ett poolområde!
Pool
För helt klart håller en njurformad pool att ta form. Det tycker jag är jättebra... för mig! :-) Tänk så behändigt att bara springa ner för trappan och ta ett dopp i det gröna.... för jag hoppas att det blir grönt kakel i botten. Och så en tjusig och solbränd karl (typ Johnny Depp) som går runt och serverar mig färgglada drinkar.

Fast.... in my dreams! *suckar*

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag tycker det ser ut som grunden till en liten skridskobana. Eller kanske en hundrastningspark? För små hundar, då.

6:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Matilda: Isbana hade ju varit skitkul... en sådan som de brukar ha i Kungsträdgården. Tänk att få sitta på första parkett och se folk dratta på ändan. Nästan som AFV. :-)

10:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka