.

Mamselamsen

onsdag, juli 09, 2008

Vill bara klargöra en sak.

Det var inte jag! (länk)
Trädgårdstomte
Jag lovar dyrt och heligt att jag inte varit i Frankrike på flera år. Och den här tomtearmén här har jag kvitto på, sen auktionen i helgen. Hade tänkt att sälja dem vidare... de förra (de jag inte gav bort) gick ju jättebra. Men jag har blivit förälskad... kan inte skiljas från någon av dem. En dag kommer jag att ha trädgård igen och då ska de få stå där och sprida sin magi och ofantliga skönhet.

Jessica fick en tomte... eller gnom som vissa kallar dem, när hon var hemma i helgen och vad jag förstått har hon spraymålat den turkos... och bild lär visst att dyka upp på hennes blogg under dagen.

Nä, nu ska jag gå ut och klappa lite på mina tomtar... man vill ju inte att deras lyckomagi ska avta.

Over and out/Mamselamsen, som vanligt ovanligt barnslig.