.

Mamselamsen

söndag, juli 06, 2008

Så smart!

Varje gång någon i familjen varit i USA, får jag galet trevliga presenter. (Det är ju ett tag sedan jag själv var där... typ ett år.)

Jessica har ju varit hemma över helgen och hade massor med grejor med sig hit. Bl.a. detta... som jag trodde var ett läppglans. Men icke! Det är ett nagellack!
Nagellack
Himla praktiskt... inget spill eller doppande i flaska. Man tar bara bort korken och trycker en gång på toppen och så fylls borsten med precis lagom mycket nagellack.
Nagellack2
Jag har aldrig sett det i Sverige.... men så är jag inte så himla om mig och kring mig. Men glad är jag ändå... och slipper nagellack som torkar till i flaskan. Det heter Nic´s sticks by OPI.... och kostade ca 35 kronor.... i USA förståss. :-)

Så nu sitter jag här med blodröda naglar igen.... även om de efter en misshandelsperiod inte är riktigt så långa som jag brukar ha dem... men det kommer!

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

men va fiffigt , har jag aldrig sett , men allt nytt kommer ju

over there


först ;)
// Monica

11:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du kanske ska lansera produkten i Sverige! Det kanske är ditt nästa jobb! ; )

8:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Monica: Jaa.... de är skitbra!

Ludmilla: Jag överlåter det till någon annan. :-) När jag för tre år sedan började hylla Sally Hansennagellack, tog det ett år, sen var det någon i Eslöv som började ta in dem. Om jag inte har helt fel, säljs de nu på KICKS.... svindyrt!

10:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka