.

Mamselamsen

torsdag, juli 03, 2008

To do!

- Fixa "barret. Eftersom "blonds have more fun", ska det läggas i nya blonda slingor i mitt grånande hår.
- Stääääda! Jessica kommer hem! Inte glömma pannlampa när vi ska gå och möta henne.. (se inlägget nedanför.)
- Dekorera en smörgåstårta! En smörgåstårta med ett superhemligt klet som fyllning.
- Kurera Stephan! Mina äckliga förkylningskurer brukar få de flesta att vilja tillfriskna på ett nafs.
- Tanka bilen! Japp.... det är den gången på året. :-)
- Ta den vanliga rundan... bland alla andra "turister", på stationsområdet. För även om jag har mina dupier om ombyggnaden, måste jag medge att det är kolossalt spännande att titta på vad som händer.... och hur de får ihop det. Igår satt jag nog en timme på balkongen och kollade när cykelställen med tak monterades ner... och en "jobbare" fick kasta sig åt sidan för att inte få det hela i huvudet. Spännande action, live!
Cykelställ
Jag är barnsligt förtjust i stora maskiner. Speciellt förtjust är jag i den urgulliga turkosa maskinen som bygger stenmur.
Grävmaskin
Nä... nu har jag inte tid med detta... var så korkad att jag beställde tid hos frissan vid tio.... det är ju svinottan nu när jag är lös och ledig. :-)

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

*attans* du skulle beställt tid efter 16 då hadde du ju haft hela dagen på dig!
Tänk va du kan missa?
ha en fin dag ;) Monica

9:42 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Monica: :-)

12:10 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Ha ha ha....hoppas verkligen att han kryar på sig så att han slipper dina förkylningskurer! ;)

Låter smarrigt med smörgåstårta.

Snacka om mörkaste Småland här nedan! Ska ni få nya gatlyktor?

1:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

LG: Det HOPPAS jag verkligen.... och mycket snart.

2:55 em  
Blogger PGW tycker...

han kommer krya på sig i ren förskräckelse ;-)

2:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka