.

Mamselamsen

onsdag, juli 02, 2008

Sommaren här och jag har raderat ett inlägg.

Jag skrev ett långt inlägg sent i natt om att inte tappa fokus.... det handlade om Millan. En del hann kanske läsa det, men jag tog bort det då jag inte hade hört efter med henne om det var OK att skriva om det.

Hur som helst.... fokusen är tillbaka... fokusen till varför hon flyttade hem till Sverige.

Jag tänker nu, under de soliga dagarna, dra ner på tiden framför datorn... och det hoppas jag även Ni gör. Ett underbart väder väntar utanför fönstret och har redan suttit på balkongen och studerat alla stora maskiner som gräver, bär och puttar tvärs över gatan.

Jag har fortfarande en massa åsikter om det ena och det andra i världen... men jag har bestämt att inte lägga någon energi på det idag. Men är Ni intresserade, kan Ni ju alltid börja läsa här och här. (Observera de olika partitillhörigheterna.)

Over and out/Mamselamsen, somrig