.

Mamselamsen

onsdag, juli 16, 2008

Resa bokad!

Måste ju till Stockholm, för att introduceras ordentligt på projektjobbet. Väldigt skönt att ha gett AF "sparken". Det gjorde vi för väldigt länge sedan.... och så fort vi hade gjort det och åtefick vår frihet, började kreativiten att flöda igen.... jag har hur mycket som helst att jobba med... bara jag vill. AF för mig, var bara en "hämsko" som tog bort all min egen styrka.

Så det blev Silverlinjen till Storstan. Kollade lite tågpriser, men vá fasen... det kostade ju runt 3000:- tur och retur.

Såååå...... Ringarum, here I come! Ledsen, men jag kommer att ha egen matsäck med mig... man vill ju överleva resan.

Ska bo hos ungarna och genast hittas det på saker som vi ska göra på kvällarna. Fast jag är ju inte där för att roa mig alltför mycket, så det får räcka med Allsång på Skansen. (Nånstans i vimlet, trehundra meter från scenen. :-)

Vaknade sent idag, men nu ska "promenadkläderna" på. Svartbäcksmåla väntar otåligt på mig.

Over and out/Mamselamsen.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ja, i Ringarum var det bara toaletten som nyttjades när jag körde mellan Kalmar - Stockholm. Lagomt stopp för kisspaus och sen köra resten av vägen. Jag hade också alltid med mig nåt i bilen istället... *S*

9:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

tess: Ja, för maten är skitläskig.

11:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka