.

Mamselamsen

tisdag, juli 15, 2008

Vad jag gör när jag inte bloggar.

Jag jobbar hårt för att den här ska försvinna igen.
Mage
Jag har nämligen gått upp 7 kilo sen i april.... och allt har satt sig från höfterna och upp till tutterierna.... runt om... har fått "hängrygg". Och fett på magen är ett farligt fett, som äter sig in mellan inre organ... och det ska bort! Jag har gått ner två kilo, so far. Mycket powerwalkande och mindre kolhydrater blir det.

Sen kommer jag att börja jobba i nästa vecka. Ska vara "teknisk nånting" när en portal på Internet ska flyttas till en ny.

Så japp... har en hel del att göra.

Over and out/Mamselamsen modig, som vågar visa upp valkarna. Vågar du? :-)

5 Kommentarer:

Blogger Lilla B tycker...

Nej, jag är inte lika modig!
Men valkar finnes.

7:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Lilla b: Farliga valkar? :-)

8:18 em  
Blogger Lilla B tycker...

Ja. Såna som pöser över linningen.
Farlig sort, det där. :)

8:31 em  
Blogger mitt fyrverkeri tycker...

Skulle jag visa valkarna skulle internet sprängas och då skulle du inte har kvar ditt nya jobb...

9:16 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Maza: Jag tror dig INTE! :-)

11:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka