.

Mamselamsen

onsdag, januari 16, 2008

Jösses... jag är riktigt på hugget!

Fan... jag mår bra av det!

Längre ner i min blogg skrev jag ner den där "kvinnosidan" som har en massa väninnor, men nu har det uppdagats ännu mer skräp! Kolla bara in vad Vassa Eggen har hittat.
E
En sida för män och en sida för kvinnor på E24. Och har man väl tryckt på någon av knapparna, skickas en cockie till din dator, så att du senare bara ska få upp artiklar och liknande.... efter kön!! Sveriges nyaste ord: Könscockie!

Jag tänker inte skriva långa haranger om vad jag tycker om detta..... för nu måste jag ägna mig åt annat. Torka bort kaskadspyorna på tangentbordet.

Over and out/Mamselamsen, som har blivit en liten bitsk rackare. :-)

5 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Men ... men ... snälla säg att det inte är sant?! Jag trodde E24 var en hyfsat seriös historia???

10:56 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Tyvärr är det sant.

11:38 fm  
Blogger Cecilia Hyttfors tycker...

Vad läskigare är: jag har inte ens varit inne på sidan där man väljer, utan kommer direkt till E24 Kvinna.

11:12 fm  
Blogger Cecilia Hyttfors tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

11:12 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

cissi h: Det var det jävligaste.

/Mamselamsen

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka