.

Mamselamsen

måndag, januari 14, 2008

Börjar jag bli stor eller gammal?

Har varit ute på stan och jag gick förbi skyltfönster efter skyltfönster med en massa REA och SALE och jag var inte ens sugen på att gå in och kolla.... kunde inte hitta en enda anledning till det. Faktum är att all sådan där gammal shoppinglust är som bortblåst. Det enda jag har köpt sedan i höstas är visst bara ett par näbbstövlar och en jättevarm jacka..... behöver liksom inget.

Det här är ju jättekonstigt.... jag som brukar älska att ränna ut och in ur affärer.

Så.... har jag blivit gammal eller vuxen?

Måste nog fundera på det.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger Strumpstickan tycker...

Japp, jättegammal eller jättesnål:)

5:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahaha...... föööörmodligen båda!

6:58 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka