.

Mamselamsen

lördag, januari 12, 2008

Vad fyller det för funktion?

Jag har under flera veckor sett rubriker om "Stjärnorna på slottet" , så jag kände mig manad att titta på det ikväll för att se vad det skulle innehålla för skandaler.... och gjorde.

Och min fråga är: Vad fyller programmet för funktion, för mer än deltagarnas ego?

Det var ju så vansinnigt trist så jag ville byta kanal efter en kvart. Men jag hade gett mig tusan på att jag skulle se hela... och gjorde. Att sitta titta på gamla avdankade artister (bortsett från Peter Stormare, som är en hyvens kille... men det visste jag innan!) är ju patetiskt.

Jag fattar inte inte hur detta skittrista program kan rendera så stora rubriker... och förmodligen tittarsiffror.

Behöver jag berätta, att jag aldrig mer kommer att titta på det?

Over and out/Mamselamsen.

3 Kommentarer:

Blogger dyermaker tycker...

Haha... Jag startade samma diskussion härhemma igårkväll när det råkade zappas över till detta fullständigt meningslösa program. Skrämmande kasst! JAG orkade INTE se hela - max 10 minuter.

11:43 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Skönt att jag inte är ensam om att tycka så här då.

1:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

Dessa kändisprogram är dööööö-tråkiga och totalt meningslösa. Om jag råkar hamna på ett av dem när jag bläddrar mellan kanalerna så vill jag verkligen kasta ut tvn!

Tur att det finns skidåkning att titta på.

/Tss

1:51 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka