.

Mamselamsen

fredag, januari 11, 2008

Herre Gud.... Ni har väl inte glömt att det är fredag?

Skål.... ta mig fan!
Skumpa1
Här står jag och Fredagsskapar och dricker bubbel..... i fel sorts glas. Men vem bryr sig? :-)

Så mysigt! Stephan är iväg och bygger upp hästskokastarbanan... tävling imorgon... och jag får "äga" huset och göra lite som jag vill... vilket betyder... Fredagsskapa och dricka alkoholhaltiga drycker medan jag lagar mat.

Och som alla kan se, har jag snart klämt halva flaskan... och det känns! :-D

Over and out/Mamselamsen, fredagsglad.

4 Kommentarer:

Blogger Mildamakter tycker...

Ä n t l i g e n är ordningen återställd och Mamselamsen skapar på fredagar. Detta har jag väntat på lääänge ;oD

6:41 em  
Blogger Humlan tycker...

Hoppas att det blev både gott och trevligt! (Jag antar att du är klar med skapandet för länge sedan...)
Trevlig kväll och trevlig helg!

7:39 em  
Blogger e tycker...

Bubbel är alltid rätt, kan aldrig hamna i fel glas. Finns det någon möjlighet att få se en bild på det som skapas? Det var så länge sedan :)

8:20 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Sorry.... uppätet! Kanske tar en bild på disken.
/mamslemansen

9:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka