.

Mamselamsen

söndag, november 25, 2007

Jag har skaffat mig en ny vän i vinter.

I alla år har jag kört med Helosan för att få mjuka händer. Den var bra, fast det tog ju en sån evinnerlig tid innan den gick in i huden.... och som den oroliga själ jag är, har jag ju inte tid med sånt. Men nu har jag hittat Helosans överman.

Den här!
Neutrogena
Jag har precis smörjt in mig.... och sitter redan här och knattrar på tangenterna med sidenmjuka händer. Rynkiga..... men ändock sidenmjuka. Hm... tror inte det finns antirynkkrämer för händer..... och hade det gjort det, så hade jag ändå inte trott på det.

Over and out/Mamselamsen, med händer som krinklat siden

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

låter ju kanonbra... måste man åka till Norge för att köpa den???

9:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nej den gar att kopa "overallt" iallfall i Canada och Australien. Vi anvander den dagligen! Jattebra!
MVH

11:54 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Kanon! Men just den här är inköpt i USA.... men de har ju Neutrogena på KICKS. Ska kolla där när denna tagit slut.

/Mamselamsen

4:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den är superbra!!! Jag har köpt min på konsum eller ica, minns inte var men den finns i sverige iaf.

5:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka