.

Mamselamsen

torsdag, november 22, 2007

Organiserat kaos.....

mitt bland kassar, snörstumpar, julklappspapper, tejp, Halloweenljus, handväskor..... och en galen katt, som tror att allt är hennes nya lekasker.
Kaos
Håhåjaja...... ge mig en vecka till och alla julklapparna är inhandlade. Och sen kan jag bara luta mig tillbaka och njuta av advent. Men sen..... börjar det på riktigt! Putsa fönster....... in my dreams! Städa alla skåp..... in my dreams. Steka köttbullar och laga julgodis..... japp, helt klart!

Halleluja... halleluja...... julen är snart här!

Over and out/Mamselamsen, pirrig

2 Kommentarer:

Blogger malou tycker...

Köttbullarna ligger redan i frysen och varför ska man putsa fönster och städa nu, när det i alla fall är mörkt och man tänder stearinljus? Men julgodis, och lussekatter o pepparkakor, det är ju skoj!

5:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad mysigt det ser ut. Det får mig att längta hem till Sverige :/

11:23 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka