.

Mamselamsen

tisdag, november 20, 2007

Tjuvstart!

Tjuvstart
Over and out/Mamselamsen

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Åhhh va mysigt... Det suger i magen efter lite advent/julmys nu men jag har inte en pryl här... Ska flytta den 21/12 och alla julsaker är nedpackade i vårt nästa hem... Så här blir det inte mycket till julkänsla...

8:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Du får väl komma hit.... här drar vi snart igång. :-)

8:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Så fint! Synd att jag inte kan fota vår "hög" med klappar så du kan se! Den är jättestor, och glöggen är nästan slut! "Morskan"

8:40 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Morskan: Vår hög växer för varje dag. Allt för att inte behöva stressa dagarna innan jul.

9:46 em  
Blogger Lillasyster tycker...

Mysigt med ljus ;)

10:44 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Lillasyster: Japp.... Pepparkakeljus!

/Mamselamsen

11:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gärna det :-) Älskar julen!!

8:31 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vill ju också pynta!
Ska sätta mig & sy julgardiner i helgen, se'n bryter det lös! ;)

9:05 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ninnibeth: Jag ska också fixa nya julgardiner till köket. Upptäckte i midsomras att jag glömt ta ner julgardinerna efter förra julen... lät de sitta kvar. Men nu är jag så förbannat trött på dem, så jag vill ha nya. Rööööda!

9:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka