.

Mamselamsen

fredag, november 16, 2007

Två företag, ett jobb, en fritidssysselsättning och en katt.

Vårt matbord används inte enbart till att ätas vid. Här drivs två företag... Millan jobbar med sitt distansjobb.... jag försöker hålla ordning på alla glasögon, så att de kommer dit de ska. Här jobbas under enorm koncentration.... men en ansvarslös individ skiter i vilket. Hon bara vräker sig över ordrar, glasögon, datorer och momsredovisningar och förväntar sig att bli kliad på magen.
Elsa på köksbordet

Jag vill bli katt i nästa liv!

Over and out/Mamselamsen, som nu ska börja fredagsskap. Bubblet ligger redan på kylning.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Trevlig fredag!
Kram!
/systergullan

4:09 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Trevlig fredag på dig själv!

4:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

hej hej!
du låg överst på en topplista så jag tänkte att du når ut till flest personer. jag behöver nå ut med en efterlysning så jag tänkte åka lite snålskjuts...
men om du tror på kärleken och allt bra som den medför så kanske du tillåter den här åkturen?
http://i240.photobucket.com/albums/ff222/jaggajao/ikeatjejen.jpg

trevlig helg!
/bobo

4:46 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

:-D

Jag bjuder på min blogg för detta.... apselut!

/Mamselamsen

7:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka