.

Mamselamsen

torsdag, november 15, 2007

Det är bra med katt!

Jag sitter ju alltid vid datorn och har ett öppet fönster i närheten. Det brukar bli ganska kyligt för min "mushand". Men just nu ligger Elsa ovanpå musen.... så är det bara att köra in handen under magen på henne när det är dags att klicka och det blir hur varmt och skönt som helst om min blåfrusna "tentakel".

Over and out/Mamselamsen, direkt från morgonrocken.... dock ej leoparden, då den gått i graven. Nu för tiden är det en rosa fleecemorgonrock med enorma rosor på.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Så det är det jag borde ha här på jobbet! Jag skulle nysa ihjäl mig (allergisk... :( ), men jag skulle inte frysa om handen! ;)

9:48 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Gasmask kanske skulle kunna vara en idé. Då blir du varm om ansiktet också.

/Mamselamsen

10:02 fm  
Blogger Anna tycker...

Du hade väl gillat H&M/Cavalli, var inte det djurmönstrad typ leopard?

12:22 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka