.

Mamselamsen

onsdag, november 14, 2007

Jag har inte nämnt med en bokstav om IDOL.

Men det gör jag nu!

Jag tycker att IDOL-deltagarna håller en låg nivå denna gången. Men om nu någon ska vinna, tycker jag att tjejen Picasso är en värdig vinnare... trots det äckelvitblonderade håret. (Fast hon är inte vitast.... det finns visst en till äckelblonderad tjej)

Hm... fast han med "händerna"... vad han nu heter... är ganska bra också..... om han bara kunde hålla sina "viftiga" händer i styr. Lite som en ny Di Leva.... fast denna kille sjunger fan så mycket bättre.

Tja, som man kan förstå är jag inte särskilt engagerad denna gången. Jag har inte ens lärt mig namnen på deltagarna


Uppdaterad när Millan vaknade ur sin Törnrossömn.
Han med "händerna" heter tydligen Daniel och är från Norrahammar. Han och Camilla tävlade mot varandra i Söndagsfestivalen på TV när de var 12 år. Och han hade exakt samma manér med händerna redan då. :-)

Over and out/Mamselamsen, i snöstormen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag fattar inte varför snygga tjejer vill se ut som Pomperipossa i håret!

Om dom åtminstone siktade på någorlunda naturliga blonda nyanser när dom bleker, men det där vitblonda... *rys*

11:39 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Exakt!

Säger jag som ska iväg och göra nya slingor imorgon. :-)

11:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka