.

Mamselamsen

söndag, november 11, 2007

Jag har så roligt med Tradera.

Inte nog med att jag kränger ett och annat par glasögon, jag får så roliga mail och telefonsamtal också. Vissa blir jag jätteglad över, andra ganska konfunderad.

En tycker att jag borde åka till Stockholm, så hon/han skulle kunna få prova bågarna. Bågarna idag står i ett par tior... och auktionen avslutas i övermorgon. Tyvärr, går inte!

En annan vill att jag ska slå in i julklappspapper. Tyvärr, packar endast i "brunpapper".

Somliga vill att jag ska avbryta auktioner, för att de vill köpa dem bakom ryggen på Tradera. Tyvärr, förbjudet!

Några har velat att jag ska åka till olika städer för att överlämna "vinsten", så att de kan spara porto. Japp, kan jag göra, men det kostar 20 kr/mil i reseersättning.

Men de allra, allra flesta är hur gulliga som helst och jag blir varm om hjärtat när jag läser eller pratar med dem.

Idag skulle jag behöva att Millan vaknar tidigt, så jag får använda henne som glasögonmodell igen. Många tycker att det är bra att jag har ett litet foto på hur glasögonen ser ut på. Detta är ett par glittriga Lanvin som jag sålde i för två veckor sedan
Lanvin Camilla
Men jag måste få låta henne sova precis så länge som hon behöver idag... det har varit lite si och så med sömnen de sista tre veckorna. Så jag får väl sitta här och mixa och klippa ihop de foton som redan ligger i datorn.

Over and out/Mamselamsen