.

Mamselamsen

lördag, november 10, 2007

Så går det när man inte slaviskt följer vad som skrivs i kvällspressen.

Hade lite tid över, så jag svepte in på Aftonbladet och började läsa om vattenattacken mot Reinfeldts. Hmm... kollade på bilden och tänkte: Nu har väl Ebba von Sydow gått lite för långt iallafall.
Ebba1
Läste vidare..... det var ju inte hon, utan nån som heter Hanna Wilenius. En hemsk tanke dyker upp i min skalle. Vad gjorde Ebbas pappa för så där 30 år sedan?

Over and out/Mamselamsen, rätt borta på vad kvällstidningarna skriver om.

3 Kommentarer:

Blogger G.E-Online tycker...

Precis samma sak tänkte jag! Hm, inte så att jag undrade vad Ebbas pappa gjorde för 30 år sedan utan att Hanna och Ebba är extremt lika varandra. Undra om det finns någon som är lik mig. Jo, jag vet en - Brad Pitt!! ;) *skämt*

10:10 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Och jag är väldigt lika Julia Roberts för 15 år sedan. :-)

Mamselamsen, som fortfarande inte orkar logga om.

8:31 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

8:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka