.

Mamselamsen

onsdag, oktober 24, 2007

Jag och mina glasögon.

Igår lade jag upp ett lyxpaket på Tradera. Ett par GUCCI... ett par DIOR.... och ett par Valentino. Bara för att se hur folk reagerar på det. Jag har blivit varse att oversized glasögon tydligen är inne nu. Lucky me.... jag har massor!
Trippel lyx
De finns på denna sidan. Med en massa andra kort på dem. Och självklart tog jag fram piskan och fick Millan att ställa upp som glasögonmodell.

Nå, nu har jag inte tid med att sitta vid datorn längre. Måste gå ut och peppa vårt Amerikafrämmande som håller på att diska.

See yah!

Over and out/Mamselamsen, riktigt bortskämd med en husa... eller heter det huse.




5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

ha! vad typiskt att jag "tittar in" hos dig när du har glasögonvisning! *grin*

Vad jobbar du med nu/kommer att jobba med? eller är det en hemlis tills vidare?...

8:01 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Josephine: Jag berättar när eventuella grejor är klara.

/Mamselamsen

8:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

oj! du har två bloggar! varför det? Ok. fyra - men modebloggen och Jeff-bloggen är nischade och de andra två verkar väldigt lika tycker jag..?

8:29 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Josephine: Jeffbloggen är egentligen bara till för hans föräldrar. :-) De andra ligger i träda.... har liksom inte tid.

/Mamselamsen

12:16 em  
Blogger Fröken Ann tycker...

Har du kvar de röda??? Jag ska på kändisfest nästa helg och jag ska klä ut mig som den lilla tjejen i little miss sunshine! Du har inga rosa fina oversized som ser ut som hennes??? Mejla mig gärna om du har!!! ann.hultman@gmail.com Ha en fin helg!

10:52 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka