.

Mamselamsen

måndag, oktober 08, 2007

Organiserad dag!

Idag har jag tolv auktioner som går ut på Tradera.
Traderaprint liten
Sheeeesus..... jag är nervös! Inte för vilka priser det blir, utan för att jag ska blanda ihop skiten och skicka ett par glitterbågar till Svante Karlsson i Skövde och ett par bastanta och hornbågade till 85-åriga Märta von Fisenknopp på Östermalm.

Men jag ska organisera mig ordentligt och försöka se till att Svante Karlsson inte ser ut som en dragqueen när han plogar de sista åkrarna för året.

Snart lägger jag upp nya och vackra glasögonbilder här igen.... med Millan som modell. Jädrar, det kostade.... hon kräver hälften av allt jag drar in på hennes bilder! För vem vill bli känd som modellen på Tradera? :-D

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Åh, dom där guldiga skorna är ju så fula att dom är snygga! Hur höga är klackarna?
Om jag bara kommer ihåg att hålla koll på autionen (& reg'ar mig på Tradera) så är jag frestad att buda! :)

8:38 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Jag vet. :-) De är ung. 8 cm.

/Mamselamsen

9:24 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka