.

Mamselamsen

onsdag, oktober 10, 2007

Vad jag kommer att lägga ut på Tradera i kväll.

Fast det blir nog ett par till.

Ännu ett par kultglasögon designade av Gunilla Pontén.
Ponten fyrkantiga klar

Och sen det mest konstiga jag sett. Läderklädda pilotglasögon!!!
Skinnklädd klar

Om Millan gör sig i ordning... Ni vet... styla... sminka och så. :-) så lägger vi nog ut ett par riktigt oversized glasögon med "miljoner" glitterstenar på.

Fast allra allra först ska jag själv ta mig in i duschen, för det kommer en karl hit som ska hämta lite vunna auktioner.

Så, om någon är intresserade av alla mer eller mindre konstiga grejor som jag lägger ut, finns jag här!

5 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Ååååhhh de där Gunilla ponten var ju as-kalas :)


Jo förresten..vi åker ju hemifrån på fredag förmiddag..Jag får inte "karlfan" att svänga förbi på fredagen

*det blir så sent då och jag vill inte köra när det är för mörkt på den smala vägen till Kroken*

Han KAN eventuellt ha en poäng i det...Mycket rådjur är det och inga stängsel finns det...

Men vi åker hem på söndag dag..typ vid 12-13

Kan vi svänga förbi då??

Och då looovar jag att jag köper både det första paret och gunilla ponten-brilorna :)

PÖSS
/Cian

2:59 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Fast Pontenbågarna ligger på Tradera nu.... du måste bjuda på dem!

/Mamsan

8:07 fm  
Blogger Unknown tycker...

Så..nu har jag budat :)

11:38 fm  
Blogger Alex tycker...

Om jag ändå visste hur man gjorde för att buda och vad tradera innebär. Då hade jag budat! Men jag är feg...

9:47 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Alexandra: Det visste inte jag heller för två veckor sedan. Men jag lärde mig att man ska bli medlem och sen kan man bjuda på auktioner, hej vilt om man vill.

Mamselamsen

11:02 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka