.

Mamselamsen

måndag, november 12, 2007

Jag har en Facebook men.....

.......jag fattar inte grejen med den. Jag har inte hittat några vänner från förr. Förmodligen är de för gamla för att ha Facebook. Men jag har den och jag får en massa meddelanden till mailen om en massa saker. Jag har inte kollat Facebooken på minst en månad och nu har jag glömt inloggningen, så jag skiter nog i den.

God bajs... Facebook och alla som "addat" mig som vän.! Vill Ni nått, finns jag här.

Over and out/Mamselamsen

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Skönt att det inte bara är jag som inte är där.
Vi kan ha en anti-facebook-klubb!

10:17 fm  
Blogger Lilla B tycker...

Jag registrerade mig men insåg snrt att det inte finns några gamla vänner i den. Dottern smörar sin mamma och säger att det är bara så att vissa gamla tanter ligger i it-framkanten. Man ska bara hänga kvar så dyker de tröga jämnåriga upp till slut.
Fan tro´t.
Men jag har inte avregistrerat mig.
Tycker för övrigt att Fejsboken är rörigt upplagd.

4:08 em  
Blogger Humlan tycker...

Har skippat det... har ingen lust och det räcker med den tid som jag tillbringar i bloggvärlden.
Det är skönt när man känner att man själv kan välj och man kan strunta i grupptrycket! (Gäller både Facebook och föregående inlägg om när julen ska börja. ;-) )

5:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

jag tycker facebook är rätt överskattat faktiskt..

5:58 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Japp.... en anti-Facebookklubb får det bli.

Mamselamsen

9:33 em  
Blogger Nemo tycker...

Mymlans blogg har en smutt Facebookskola... rekommenderas...

kolla här:

http://mymlanthereal.wordpress.com/

1:24 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka