.

Mamselamsen

torsdag, november 15, 2007

Vi har varit hos frippan idag.... i nästan tre timmar.

På väg till Guldsaxen.

Och vid den här årstiden handlar det inte så mycket om slimmade och sexiga kläder..... det handlar om att hålla sig varm! Observera raggsockorna, som Millan stulit från sin far.
Hos frissan3
Vi hade samma tid, men jag är "fotogasen".... därmed inga kort på mig.

Vi gav frissorna fria händer....... "Gör vad Ni vill!"

Och de gjorde de!
Camilla hos frissan1
Och så här blev det!
Camilla hos frissan2






Eller kanske inte.







Men eftersom Biggis "Gammelmamman" tycker att Millan är så lik Britney ibland...... så ville Millan sätta på sig en peruk och få känna den rätta Britneykänslan.


Nä, den infann sig inte, för hon ville varken gå på stan utan trosor eller smaska på klubbor doppade i amfetamin. Så peruken åkte ganska snart av... och så även de diskreta glasögonen.

Fast i verkligheten blev vi skitsnygga. Jag har en helt annan nyans på huvudet... och Millans djävulskt solblekta hår försvann.

Over and out/Mamselamsen, färdig för sängen.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Så lila hår är det som gäller nu då?! ;)
Själv skulle jag bli lycklig om jag hittade en svart en till min Mata Hari frissa på maskeraden! ;)

10:00 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

hihi.... de säger ju att lila är inne.... fast jag vägrar!!!!

Men en svart peruk borde du väk lunna hitta på Tradera eller Blocket.

/Mamselamsen

11:33 fm  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Ninnibeth: Kolla här.
http://www.tradera.com/search/imp.aspx?search=peruk+svart&catid=&county=&l_desc=

11:35 fm  
Anonymous Anonym tycker...

TACK! Jag har lagt ett bud! Jag kollade häromda'n, men hittade inget. Jag har inte lärt mig tekniken än! ;)

1:23 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka