.

Mamselamsen

söndag, december 10, 2006

Bara ett smakprov.

Jessica taggar HTML och donar med Millans hemsida/beställningsida. Jag vågar inte länka till den än... då jag inte har skivorna i min famn än.
Tillesidan
Vårt största problem är att vi nte har fått riktig kläm på hur alla i Tyskland och Norge.. (ja, även andra länder som har hört av sig) ska kunna betala utan att det kostar skjortan. Ett program som gör att man kan betala med sitt Visakort kostar tusentals kronor... och det vill vi inte. (Inga onödiga kostnader)

Over and out/Mamselamsen, iväg igen

5 Kommentarer:

Blogger Mette tycker...

Paypal!

2:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mette: Jag vet... men hur gör man. Maila mig. birgitta@gervide.se

3:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Neteller eller paypal och bägge två funkar worldwide.
http://www.paypal.com
http://www.neteller.com

gå in och bli medlem och se vilken du finner enklast och bekvämast att använda. Eller så kan du ju ha bägge =)

8:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

annika: Det blev PayPal

9:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Paypal ar bast!!!! en erfaren internat handlare....i Alice o nu I storstan!

Kusin Fina

6:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka