.

Mamselamsen

fredag, december 08, 2006

Sicka amatörer!

Bingo Rimér och hans Big Brotherbrutta vill gifta sig nakna... OK, det ställer jag fan inte upp på. Men han vill gifta sig tre gånger med denna brud.

Hahaha... han ligger efter.

Bröllop 1.
Bröllopsfoto3
Bröllop 2.
Bröllopsfoto2
Nästa gång vi kommer till Las Vegas, ska vi gifta om oss för tredje gången. De har jag ju lovat här på bloggen.

Och det kan bli fortare än Ni anar!

Tredje gången gillt, måste väl betyda att vi dömda till varandras sällskap i all evighet? Gud, måste vara glad.... "Tills döden skiljer Er åt"! Hihi... vi har gift oss borgerligt båda gångerna.

Nä, nu har Stephan lagat färdig maten.... det är han som är proffset på att steka kött i det här huset.

Over and out/Mamselamsen, med den bästa karlen "ever"!

8 Kommentarer:

Blogger Kimmie tycker...

Har också gift mig 2 ggr med samma man, men det är klart jag har ju också skilt mig 2 ggr från samma man. =)

7:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men kära nån... Vem tusan vill se Runar näck??? Inte jag i alla fall, så jag är glad jag slipper ;o)

8:42 em  
Blogger Humlan tycker...

Han är väl här och tjuvläser, vet att ni planerat ett tredje bröllop och försöker slå er...

8:56 em  
Blogger CV tycker...

Jag och min man har bara gift oss en gång, men å andra sidan firar vi snart tjugoårsjubileum, och det är ju en tvåa med där också, så det får väl duga.
RS
kulturbloggen.com

10:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

Måste man skilja sig för att gifta om sig igen?
Eller kan man gifta sig flera gånger ändå, bara för att man vill det?

11:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Kimmie: Tredje gång? Fast utan skilsmässa förståss.

Tess: Jag tror att han är som de små kerberuberna... könslösa! Så jag tror inte det är så sensationellt. :-)

Humlan: Jösses... han kanske smyger här,för att han tycker att jag ska vika ut mig.

cv: I så fall har vi redan klarat trean. 30 år! :-)

Blomma: Man får gifta sig precis hur många gånger man vill, utan skilja sig först

7:23 fm  
Anonymous Anonym tycker...

jag älskar din appearance på fösta bröllopsbilden. mina drömglasögon.

2:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag hade tyckt att det varit mer sensationellt om hon hade gift sig i värsta viktorianska brudklänningen, där inte en millimeter hud hade synts... vad är det egentligen som är så märkvärdigt med nakenhet??

Runar + naket ... huuu, vill inte ens tänka tanken!!!! :P

10:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka