.

Mamselamsen

fredag, december 08, 2006

Jag får vatten på min kvarn.

Jag läser i Aftonbladet att Bill Cosby våldtagit en massa kvinnor under sin år som den superpräktige doktorn "Cliff Huxtabe" i TV.

Jag är inte ett skit förvånad över detta, för jag är sjukligt misstänksam... nästan avskyr dessa djävulskt präktiga, duktiga och perfekta människor som aldrig har några problem. För jag ser ett svart... nästan satanistiskt liv bakom den perfekt fasaden. *ryser*

Over and out/Mamselamsen, "been there-done that".

5 Kommentarer:

Blogger Strumpstickan tycker...

Du har alldeles rätt! *skrattar*

11:35 fm  
Blogger Mildamakter tycker...

Jag är böjd att hålla med dig.
Perfekta människor finns bara inte...

4:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Strumpstickan: Mm... jag vet... jag har varit en sån.

Mildamakter: Nä, men det finns de som försöker.

5:20 em  
Blogger Vonkis tycker...

Han ser ju lite läskig ut den "gode" Cosby och det är ju inte första gången såna här rykten florerar runt honom. Huvva.

2:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

ShiT! Läskigt det där med Cosby. Läs gärna mitt inlägg om cosbytröjan på http://mytwojazzhands.blogspot.com

Bästa hälsningar
Caroline aka Jazzhands

1:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka