.

Mamselamsen

onsdag, december 06, 2006

Sen! UPPDATERAD!

Jag var alldeles för sen för att kunna fixa förtryckta bankgiroblanketter till "släppet" i nästa vecka av "Better place-Tille´s song", så jag får vackert sitta och skriva i allting för hand. Jag börjar idag med bankgironumret och betalningsmottagare.

Och skulle handstilen vara lite darrig och hispig, när Ni som beställer, får CD-skivan/DVD:n så beror det antingen på att jag har skrivkramp eller så är jag skitpackad. Ett glas glögg per skriven blankett... låter inte det bra? :-D

Over and out/Mamselamsen, som laddar pennan.


Uppdaterad!
Om nu någon som beställer skivan skulle upptäcka ett och annat litet katthår i kuvertet, så begriper Ni varför, va. :-)
Bankgiroblanketter liten
Det är bara mina medhjälpare.

Over and out/Mamselamsen, som ska fortsätta skriva det snyggaste jag kan.

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Ett glas glögg per skriven bokstav ;)

3:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Shit.... en halv blankett om dagen

4:07 em  
Blogger Humlan tycker...

Kan man inte få en med ett (/två) tassavtryck också? Istf logotyp...

4:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det är redan fullt med tassavtryck... lite här och där.

4:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åhh titta katterna...
Det var länge sen de figurerade på bloggen

Sötisarna...!

Jag lovar..jag kommer hänga på låset när försäljningen börjar :)

Men jag hoppas för din skull att du slipper skriva alla namn och adresser när skivorna ska iväg..
DÅ kommer du få skrivkramp

Kolla med posten..De har nåt bra som kallas för Pacsoft..Då får du skriva via datorn och det är alltid lättare än för hand

5:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Ash fasen... jag har en slv här att ta till också. :-)

5:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tassavtryck och hårstrån från dessa sötnosar skulle jag ta emot som en hälsning och känna mig hedrad! :)

7:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mia: Jag undrar om alla tycker som du? :-D

8:07 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka