.

Mamselamsen

torsdag, december 07, 2006

Jag håller tummarna för Camilla i en vecka nu.

Nu är det tentaperiod för henne och igår var hon på väg till en "final" i improvisation på piano, när jag pratade med henne. (Jag visste inte ens att hon kunde det.) Och i nästa vecka löser tentorna av varandra hela tiden... men jag tror att hon kan gå ner lite i varv nästa torsdag.

Hon har det inte lätt just nu. Luftfuktigheten är i princip noll, så hennes astma skördar stora lagrar bland hennes bronker och alveoler. Astmasprayen har i princip vuxit fast i handen på henne.

Hon behöver lämna det skitiga och äckliga Holly-wood/weird och komma hem och andas genuin Smålandsluft.

Over and out/Mamselamsen, lite orolig.

2 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Det gick bra...och sa var jag ivag och sjong nu pa kvallen....gick ocksa ok...nu ska jag sova! kram.

11:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bra... jag är stolt!

3:55 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka