.

Mamselamsen

söndag, december 10, 2006

Planer i stöpet!

- Ska hänga tvätten... går och sätter mig vid datorn istället.
- Ska borsta tänderna.... går och sätter mig vid datorn istället.
- Ska diska... går och sätter mig vid datorn istället.
- Ska klä på mig... går och sätter mig vid datorn istället.
- Ska tömma kattlådan... går och sätter mig vid datorn.
- Ska vattna mina tre än så länge överlevande krukväxter... går och sätter mig vid datorn.

Nu stänger jag av den här "helvetesmaskinen" Nä förresten, det kan jag inte... jag har Jessica på ICQ:n... och hon fixar och donar med Millans beställningssida, tacksida, hemsida och en massa, massa annat... och jag ska "tycka"!

Men slå ihjäl mig lite grand om jag sitter här och bloggar innan kvällen.

Over and out/Mamselamsen, med massor att göra

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det där känner jag igen!

Borde plugga - sätter mig framför datorn

Borde städa - sätter mig framför datorn

Borde "sätt in valfri tråkig syssla" - sätter mig framför datorn

12:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nu stänger jag datorn också! Ska börja baka!

12:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Haha. Jag brukar tänka att "när jag blir vuxen, då ska jag inte sitta framför datorn". Men jag börjar inse att det där med att prioritera rätt saker kanske inte har med åldern att göra. Det viktigaste är ju att man är glad. :)

1:18 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka