.

Mamselamsen

lördag, december 09, 2006

Ett gammalt ljug, som går i graven.

"Storleken har ingen betydelse". Hahahaha....

Säg det till alla de miljoner indier där kondomen ramlar av, som om det var en ICA-kasse de hade på pillevinken.

Men problemet för dem kan ju lätt lösas genom att de slår en liten råbandsknop längst upp på kådisen... eller varför inte ett rejält gummiband, för att hålla den på plats. Det sistnämnda skulle ju även kunna verka som potensring. =)

Herre Gud... vilka bra idéer jag har. Jag blir så vansinnigt imponerad över mig själv ibland.

Over and out/Mamselamsen, idéspruta

6 Kommentarer:

Blogger Mildamakter tycker...

*asg*! Det är inte ofta jag skrattar före frukost, men idag fick jag mig ett rejält skratt...tack för det :o)

8:32 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Skratta? Det HÄR är allvarliga saker. =)

8:39 fm  
Anonymous Anonym tycker...

..det var riktigt kul så här på morgonkvisten. :-)

10:06 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Stackarna... kan inte vara lätt att alltid känna sej för liten... Lite underligt dock att tillverkare inte har bättre koll, de är kanske män :)

11:06 fm  
Blogger linda tycker...

haha, det är så att man tycker synd om dem..

11:49 fm  
Blogger Vonkis tycker...

Oj,så kand et gå. Men du, sök patent på dina lösningar genast. Kan ju bli storkovan det här...

2:27 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka