.

Mamselamsen

lördag, oktober 07, 2006

Så här är det!

Jag vet inget jag heller, om vad som händer där eller här .


Det jag vet är:
- att att hon tränar som en idiot.
- att hon hyr bilar som lägger av på motorvägen och det blir kalabalik.
- hon är sambo.
- att hon kommit upp i samma arbetsnarkomanikapacitet som hennes pappa hade för 10 år sedan.
- att hon kommer att få sitt "ögonrecept" mailat till sig idag.

Men tids nog vet även jag.... och jag kan vänta. Jag har ju "Mamsans" att sköta om.

Over and out/Mamselamsen, nyfiken så hon håller på att gå av på mitten. :-)

3 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Tycker inte om såna här inlägg, blir ju så NYFIKEN! Speciellt det där med hämnden låter lockande.

2:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, jag vet inte! Hm...

2:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Men NU vet jag. Både i Sverige OCH i USA!

9:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka