.

Mamselamsen

torsdag, oktober 05, 2006

Jag undrar om det skulle funka?

Varje dag får jag sådana här mail.

We tried contacting you awhile ago about your low interest morta(ge rate. You have qualified for the lowest rate in years... You could get over $380,000 for as little as $500 a month! Bad credit? Doesn't matter, low rates are fixed no matter what! To get a free, no obli,gation consultation click below:
http://hk.geocities.com/kawofa9387

Best Regards, Merle Kenny

När jag nu får denna kredit på sådär tre mille och drar till USA och shoppar loss ordentligt.... Pradaskor, Gucciväskor, Armanikostymer och annat lulllull och sen drar jag hem till gamla Svedala och susar runt i detta.... kan de ta mig då? Eller är de jätteblåsta.

Skulle vara intressant att klicka på länken som fanns nedanför, bara för att kolla hur lätt det är.

Ska tänka på saken.

Over and out/Mamselamsen, jäkligt uppe i varv.

2 Kommentarer:

Blogger Ivana tycker...

Jag har fått mail om att pengarna är på väg men jag väntar fortfarande på dem. Antar att det tar lite längre tid i USA. Just det...

6:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ivana: Har du redan testat? Jag väntar med spänning vad som händer hos dig. .-)

6:37 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka