.

Mamselamsen

lördag, april 29, 2006

Snart första maj....

och jag fryser fortfarande häcken av mig. Jag brukar ju normalt vara lite solbränd till Valborg, men i år är jag lika lila-vit som vanligt.

Hörru Bore... det är dags för dig att emmigrera till södra halvklotet nu. För vi vill inte ha dig här längre. Vi vill att fröken Vår ska få blomma ut ordentligt och inte hålla på att tjafsa med dig.
Vintergröna liten
Jag vill att den här skogen ska bli lika blå som Tilles ögon.

Så... sjas med dig!

Over and out/Mamselamsen, något frusen


Minns Tilles fond

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Du är välkommen till min sida igen!
Har skrivit en kommentar ang. sången i ett inlägg längre ner.
Ha en bra dag!

8:19 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK.... kommer!

8:30 fm  
Blogger Jubbe tycker...

Tips....Dove's summerglove ed lätt brun utan soleffekt. Har redan avverkat min första flaska. Man blir lätt solkysst o ser fräsch ut o inte så gul som man blir av andra brun-utan-sol produkter. Dessutom kostar den typ 50 spänn å går att hitta i mataffären å på Åhlens. Så slipper folk bli rädda att det är ett häxbål ist för majbrasa.

Enjoy!

//J, nyvaken

9:04 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ska kolla idag.

9:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka