.

Mamselamsen

fredag, april 28, 2006

Jag har precis pratat med Camilla... väckte henne som vanligt.

Hon var ju och uppträdde som s.k. "special guest" (ah, så fånigt det låter) på en show igår i Hollywood. Ett ställe där det normalt är ett evigt sorl. Men när Camilla gick upp på scenen och presenterade "Better place-Tille´s song" tystande alla. Millan som inte är så himla medicinskt bevandrad, förklarade så gott hon kunde sjukdomen och varför hon skrivit sången. Hon genomförde sitt framträdande med gråten i halsen... speciellt på slutet. När hon sen var klar, var det länge alldeles knäpptyst i lokalen, men till slut var det någon som började applådera lite försiktigt och efter en stund kom applåder från alla håll. Fok var helt tagna över det hela.

Efteråt kom det fram massor med människor till Camilla och ville få reda på mer om sjukdomen och hur man kunde stödja. Millan måste ta reda på hur man gör för att pengar ska nå fram dit de ska. Någon här som vet?

Over and out/Mamselamsen, i förbifarten

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Kolla www.ebkids.org och www.debra.org

7:12 em  
Blogger Bloggblad tycker...

häftigt!

7:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Wow! Vilken grej!
Jag har suttit och läst i tystnad ett par dagar, och är så glad för både Camillas och din skull. Och det här är bara för läckert! Låten är helt underbar, och jag förstår att publiken blev tagna av den.

Jag ska försöka sätta in lite pengar åxå, så fort jag vet hur mycket det blir kvar den här månaden.

7:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tess: Sluta vara glad för min skull... jag sitter bara här ochsmäller i mig pizza och vin... jag är glad ändå. .-)
Bloggblad: Vistt är det.
Anonymous: Jag kollar imorgon... när jag inte har så mycket vin i blodet.... det kan bli så fel.

7:59 em  
Blogger crrly tycker...

Åh, vad bra! Och vad bra att anonym skrev också, måste visa mina amerikanska släktignar!

9:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anonymous: As-bra.... ska förmedla deta till Millan!

10:32 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka